Американци направили „своју“ руску телевизију

Две медијске куће које финансира америчка влада покренуле су глобални информативни телевизијски канал на руском језику, са циљем да пруже алтернативу медијима под контролом Кремља, који, према оцени западних критичара, шире пропаганду и дезинформације.

0

Настајаше времја води Радио Слободна Европа, са седиштем у Прагу, помоћу Гласа Америке, чије је седиште у Вашингтону.

Циљана публика су особе широм света које говоре руски, а планира се 24-часовни програм вести заснованих на чињеницама, које, према речима руководилаца новог канала, недостају руском тржишту.

Телевизијски канал је формално лансиран ове недеље, али је операција његовог оснивања дискретно почела прошле године. Преноси се у Европу преко кабла, сателита и интернета.

У питању је одраз покушаја САД да смање доминацију растуће руске пропагандне машинерије, која је, по виђењу америчке владе, оличена у државним медијима као што су Раша тудеј и Спутњик, наводи агенција АП.

БЕТА

ПОСТАВИ ОДГОВОР

*