КРАЉИЦА ЕЛИЗАБЕТА У СТРАХУ: Град у Енглеској етнички очишћен од бијелаца!

0

Ако дођете у Savile Town, осјећат ћете се као у каквом провинцијском градићу у руралним дијеловима Афганистана. Осим архитектуре, ту више нема трагова енглеске присутности. Савиле је, по задњем попису становништва из 2011, етнички најчишћи град Енглеске, можда и Еуропе.
Бијелих Енглеза је тада преостало тек нешто преко 1%: 99% становника су били муслимани азијског поријекла
Точније, било их је 48 од укупно 4.033. Данас, пет година касније, их је још и мање, а до идућег пописа 2021., готово сигурно, неће преостати нити један. Борба против расизма у Енглеској је, очито, усмјерена против криве стране
Нитко на улици не говори енглески, нити га уопће знају. Нарочито жене: већином носе бурке, а оне које их не носе, носе мараме. Већина их, каже новинарка Даилy Маила која је недавно посјетила тај град, не жели имати контакта ни с једном особом која није из њене културе, и није муслиманске вјере
И готово све су допутовале у Енглеску да би се удале за “британце” који су имигрирали из јужне Азије. Њихове слободе су строго ограничене, и британски закони који штите права жена ту не важе
Оне подижу дјецу, кухају за обитељ, а излазе из кућа тек ријетко, углавном тек у локалну џамију која организира дружења само за жене – било какав контакт с мушкарцима који нису чланови обитељи им је забрањен, но то је живот какав оне прихваћају и никакав други, како стоје ствари, нити не желе прихватити
Џамијом управља Деобандис, исламска секта која брани сљедбеницима било какво мијешање с кршћанима, Жидовима, и Хиндусима – камоли атеистима
Њихови преци су дошли у Savile Town као јефтина радна снага у локалним творницама текстила по којима је Yorkshire био познат. Они су купили властите куће, и потом почели отварати у њима дућане који су продавали бурке, ћилиме за молитву, и парфеме без алкохола, које им вјера брани
Ускоро су саградили и џамију за 4.000 људи. А нешто касније су у мјесту установили и шеријатски суд, који по кратком поступку проводи стриктне исламске законе. Тај суд је критизиран недавно у Горњем дому британског парламента, због дискриминације спрам жена при разводима, али исламски судови имају велику потпору регресивних либерала у Енглеској који у тој цивилизацијској регресији, која би их иначе згрозила, виде мултикултуралност, па су такве судове често подржавали и британски надбискупи
Sue Reid, која је посјетила тај град како би написала репортажу о њему, каже (и потврђује фотографијом) како чак и жена која продаје сладолед из камионета носи бурку, чак и сред љета, а у граду поред покретне сладоледарнице имају и покретног месара који иде около по кућама и коље, наравно стриктно халал, јањце и козлиће

Дјечаци се углавном школују у џамији, гдје уче Куран напамет: дјевојчица, каже Реид, нема на повратку из медресе – оне се, очито, не школују. А свака дјевојчица коју је срела, каже Реид, чак и оне од шест година које су се играле у парку, је била умотана у хиџаб, од врата до ципела
Осам од некадашњих девет пубова у мјесту је затворено, јер нитко не пије алкохол. Фризерски салон је давно затворен, као и западњачки дућани с намирницама и одјећом. Суочени са свим тим, бијелци су почели одлазити
Прво полако, а затим као лавина. Једноставно су иселили. Ускоро, некоћ идилични градић у Yorkshireu је постао џихадистичко легло, и почео живјети својим животом, посве изолиран од Енглеске која га окружује. У међувремену је дао и неколико истакнутих бомбаша – самоубојица, који су погинули борећи се за ИСИЛ у Сирији
А Mohammed Sidique Khan, вођа бомбашких напада на Лондон 7. српња 2005. је такођер рођен и одрастао у близини. Он је, прије одласка у главни град гдје је заједно са својим сурадницима побио 52 људи у експлозијама у аутобусима и подземној жељезници, поздравио своју трудну жену на тераси властите куће у сусједном мјесту
Поред Sue Reid, o Savile Townu је раније ове године писао и Owen Bennett-Jones, који је до недавно био BBC-јев кореспондент за Пакистан. Он је први писао о утјецају Деобанди покрета на муслиманску популацију у мјесту
Он је за Радио 4 интервјуирао и муфтију Мохамеда Пандора, градског дужносника и гласноговорника мјесне џамије, који је 1964. дошао у Енглеску као имигрант с дјецом и обитељи. Он такођер живи у околици мјеста, и иако каже да је британски муслиман, није дозволио Bennett-Jonesu да се упозна с његовом супругом кад га је овај посјетио у њиховој кући, али јој је дозволио да спреми чај за њега и Јонеса
Пандор каже да је његова жена покривена бурком цијело вријеме, а дозвољава јој да подигне вео само и једино кад на аеродрому даје путовницу. Они код куће не гледају телевизију, и не слушају музику, јер Пандор каже да је свака музика неисламска
А иако је “савјетник за религију” на чак два британска свеучилишта — Bradford и Huddersfield— рекао је за ББЦ како муслимани – само мушкарци, јасно – смију приступити високом образовању само како би молили и учили, а нипошто како би “гледали жене”
“Ако Мухамед то није радио, онда ни ми то нећемо радити”, рекао је за ББЦ, и додао како су Деобанди покрет који “враћа Ислам коријенима” и како они желе живјети на једнак начин на који је пророк живио у 14. стољећу. Дакле, без новотарија које су дошле касније
Ако мислите да је то нека мала секта која живи у средњем вијеку – Деобанди воде чак 1.600 регистрираних џамија у Уједињеном краљевству, и обучавају 80% свих исламских клерика у Британији
А клерици имају немјерљив утјецај на муслимане у тој земљи. А њих има 2,7 милијуна, односно нешто преко 5% енглеске популације. У Лондону, по попису из 2011., било их је нешто преко 12,5%, с тим да им број незадрживо расте
Број од 5% у опћој популацији 2011. не треба заваравати – међу млађима од 5 година има чак 10% муслимана, а слично је и с британском популацијом од 5-10 година. Уз имиграцију и више него двоструку стопу рађања, Британија ће до средине стољећа, можда и прије, бити већински муслиманска
Стога и није неко изненађење да су бијелци у Savile townu застрашени и да бјеже. Lorraine Matthews, једна од ријетких преосталих, рекла је за Daily Mail: “Ноћу не излазим из куће, јер је опасно за оне који нису муслимани. Није разумно за жену овдје да излази из куће након мрака.
Дечки се скупљају на угловима, и жене их се боје, јер они не поштују бијеле жене”. О чему Лораине говори, ускоро је спознала и новинарка: кад је кренула према џамији, с прозора кућа су је гледале зачуђене жене у буркама којима је било невјеројатно видјети непокривену жену на улици, као да се не ради о средишту Енглеске
Кад је запитала високог младића с исламском капицом у бијелој одјећи гдје се налази улаз у џамију, он је пљунуо на њу и издерао се: “Губи се, немаш што тражити овдје. И не враћај се.”
Што ју је довело да закључка да, ма како то било тешко за пробавити британским либералима, муслимани овђе не желе никакву мултикултуралност. Они желе живјети само са својима
Зато је притисак велик на ријетке преостале бијелце да иселе. Некима су и покуцали на врата потпуни странци у исламској одјећи, с хрпом готовине у пластичним врећицама, и затражили да им продају куће. 76-годишња Jean Wood, религиозна старица рођена у мјесту, је једна од њих
Њена дјеца је моле да напусти град и оде негдје гдје ће уживати у мировини с људима попут ње. Она то не жели: овдје је рођена, и не жели селити под притиском. Новинарки је испричала, у својој кући на периферији Savile Towna, како се то десило само дан након што јој је умро супруг
“Није прошло ни 24 сата откад је умро, кад је сусјед муслиман гурно цедуљицу кроз отвор за пошту, на којој је писало да жели купити кућу. Живјела сам овдје цијели живот. Била сам у жалости, а на цедуљици није било никакве сућути, ничег. Но скупила сам снагу, назвала сам број који је био на папирићу и рекла да кућа није на продају, нити ће икад за мог живота то бити”
Но, муфтија Пандор каже да се такве ствари не догађају. Он је за Радио 4 рекао да “white flight”, бијег бијелаца, није посљедица њиховог расизма већ бијелачког. “Тко би купио кућу непосредно до моје?”, пита Пандор
“Сигурно то неће направити некакав бијелац. Па ју је купио мој ујак. И што се онда догодило? Тип на другој страни улице је рекао “Кврагу и ово, ја одлазим – и отишао је”
А Savile Town је овог прољећа доживио највећи скуп у својој повијести. У њега се слило чак 20.000 људи како би присуствовали погребу Хафиза Патела, једног од најеминентнијих британских клерика, који је држао џамију у округу Dewsbury у који спада и Savile Town и који је умро у 92. години.

Дневно.хр

ПОСТАВИ ОДГОВОР

*