Орлић: Ђилас се интересовао само за свој џеп

0

Члан Председништва Српске напредне странке, Владимир Орлић изјавио је данас да је Драган Ђилас требало бар елементарно да се информише о темама о којима говори и које би савладао као бивши градоначелник, да се интересовао за свој посао, уместо за свој џеп.

„Ред би био да се жути тајкун Ђилас, кад у свом јуришу на градску касу већ позира са лажним синдикалцима који и не крију да су са њим у бизнис – варијанти за места на изборним листама, бар елементарно информише о темама о којим прича и које би савладао као бивши градоначелник, да се интересовао за свој посао, уместо за свој џеп“ рекао је Орлић.

Он је навео да Ђилас ониме што је данас говорио о ГСП, да ће се то предузеће угасити, потврђује речи „својих пајтоса из жутог предузећа: да је реч о незналици и штеточини“.

Можда је заборавио, наводи Орлић, да је „сваки Соларисов аутобус платио 55.000 евра више од цене домаћих аутобуса, и на тај начин је избио 11 милиона евра из џепа Београђана“.

Kако је рекао због тога је критикован, као и због намерног уништавања Икарбуса, који је у његово време гурнут на ивицу стечаја.

„Способни људи који су водили Београд након Ђиласовог мрачног периода трудили су се из петних жила да компанија буде спашена, купили 60 соло и 30 зглобних аутобуса, раде на набавци још 100 соло и 50 зглобних аутобуса од домаће компаније. Док ми тражимо нова тржишта за нашег произвођача, све снаге мрака из жутог картела то саботирају у свакој прилици, износећи најгоре могуће оптужбе о некаквом „лошем квалитету“ наших аутобуса“ рекао је Орлић.

Kако је додао „подло и себично, као што раде и све друго, мислећи само на свој џеп и своје комбинације, тако су и трамваје плаћали 2.7 милиона по возилу, укупно више од 80 милиона евра, мимо сваке тржишне логике, и све им је било таман – јер је из туђег џепа. Из касе Београда коју су уништавали још горе него своју партијску касу, а која је данас Ђиласова лична каса“.

Он је рекао и да у „жутом картелу“ не маре за то што је данас кроз програме јавно-приватног партнерства за Београђане обезбеђено 420 + 250 квалитетних возила за град и приград, што се на тај начин штеди више од 2 милиона евра годишње, а Београђанима се пружа далеко више „него у мутна времена жутог картела“.

„И не морају да маре – то знају и то поштују Београђани.Зато ће им на изборима и ставити до знања да нису заборавили њихов лоповлук, штеточинско понашање, задуживања и комбинације. Са снагама ужасне прошлости Београд више не жели да има посла. Пут развоја града, модернизације и унапређења квалитета живота свих делова престонице води на супротну страну од Ђиласа, Шапића, Јеремића, Јанковића, Шутановца и њиховог заједничког газде. То је пут – ка будућности“ закључио је Орлић.

 

 

Танјуг

ПОСТАВИ ОДГОВОР

*