УНАПРЕД ПЛАТИО ИНФОСТАН, ПА ОСТАО КРАТАК ЗА 100.000

0

Грешком ЈКП „Инфостан технологије“, Дејан Мијаиловић из Новог Београда остао је „кратак“ за чак 100.000 динара! Будући да годинама овом предузећу уплаћује новац унапред, како би био сигуран редован платиша, јунски рачун од 14.000 динара, који се води као неизмирен, непријатно га је изненадио.

После низа непријатности, када је дошао у пословницу да рекламира дуг, установљено је да је новац отишао на рачун другог човека, а да би му новац био враћен, морао је да напише захтев и сачека, пишу Вечерње новости.

„Уплатио сам „Инфостану“ 19. јуна суму од 100.000 динара за стан у ком живим, у Булевару Михајла Пупина. Три дана касније, новац је прокњижен. Када ми је стигао рачун за јун пре неколико дана, остао сам затечен, јер је испало да им дугујем. Отишао сам у уторак да рекламирам рачун у пословницу на Новом Београду, где су се запослени према мени понели непрофесионално“, каже Мијаиловић.

Најпре су му, каже Мијаиловић, понудили да пише молбу, што је он одбио, јер је грешка предузећа очигледна. Затим су му тражили да напише захтев за испитивање случаја.

„Нико ми се није представио. Рекли су ми да се жалим коме хоћу, а онда ми забранили да фотографишем бројеве телефона за рекламацију, који су залепљени на шалтеру. Такође, казали су ми да нови обрачун за јун нећу добити, па сада губим и право на попуст“, прича наш саговорник.

Резигниран, Дејан је отишао у локалну пошту, не би ли проверио да ли је грешка настала приликом уплате. Службеница је брзо доказала да је све урађено како треба.

„Незванично сам сазнао да је „Инфостан“ одговоран за пропуст, јер су мењали софтвер. Иначе, пре него што сам суму уплатио, отишао сам у „Инфостан“ да ми издају уплатницу на 100.000 динара. То је доказ који имам.“

Он се вратио у пословницу предузећа. Тек тада, тражили су му личну карту, али нико са њим није желео да разговара.

„Уплатио сам новац за који не знам где је. Поврх свега, нашли су за сходно да буду непријатни. Не могу ни да замислим како се опходе према људима који дугују 100.000 динара. Нема оправдања за такво понашање, јер гужве није било. Што се више испостављало да нису у праву, то су били нељубазнији“, жали се овај Новобеограђанин.

Према Мијаиловићевим речима, очекује да грешка ускоро буде исправљена. Ако се то ипак не догоди, спреман је да правду потражи на суду.

ПРЕДУЗЕЋЕ ПРИЗНАЛО ПРОПУСТ

Дејана Мијаиловића током поподнева је позвала руководилац пословнице „Инфостана“.

„Она је признала грешку предузећа и дуго се извињавала због новонастале ситуације. Рекла ми је да имам право да будем љут, а они ће испитати случај како би што пре исправили штету“, рекао нам је Мијаиловић.

Курир

ПОСТАВИ ОДГОВОР

*